I. Dispoziţii generale.
1.1 Această prevedere a fost elaborată pe baza Cartei.
1.2 Recepția publică este un organism permanent de consultanță juridică care contribuie la îndeplinirea sarcinilor statutare.
1.3 Recepția publică își desfășoară activitățile pe bază de voluntariat.
1.4 Recepția publică funcționează în baza regulamentului, care este aprobat de Consiliul Ofițerilor.
1.5 Componența numerică și personală a Recepției Publice este stabilită de Președintele Asociației și aprobată de Consiliul Ofițerilor.
1.6 În componența Recepției Publice pot fi incluse persoane cu studii juridice, experiență în muncă operațională și de investigare în agențiile de aplicare a legii, avocați licențiați care și-au dat acordul pentru a participa în structură.
1.7 Recepția Publică funcționează în conformitate cu legislația în vigoare a R.M.
1.8 Un membru al Recepției Publice poate părăsi structura în orice moment, informând despre aceasta.
II. Competenţa Recepţiei Publice.
2.1 Angajații Biroului Public de Primire oferă Consultanță juridică cetățenilor R.M. Cetăţeni străini şi apatrizi.
2.2 Angajații Recepției Publice înregistrează cererile și reclamațiile depuse de aceștia în scris în cartea de înregistrare a contestațiilor la Recepția Publică.
2.3 Registrul de înregistrare este numerotat, dantelat și sigilat. Indică datele unei persoane fizice sau juridice care a depus în mod intenționat la Biroul Public de Recepție cu o cerere scrisă (reclamație), data, ora și un scurt plot al cererii.
2.4 Solicitanții pot aplica și adresa întrebări electronic pe site-ul Asociației în secțiunea Recepție publică.
2.5 În cazurile de înregistrare a unei cereri (plângeri) și a altor materiale în care se văd semne ale unei infracțiuni, acestea sunt transmise Oamenilor de aplicare a legii în funcție de jurisdicție.
2.6 După adoptarea unei hotărâri de procedură în organele de drept asupra materialelor transmise acestora de către Biroul de Primire Publică, solicitantul este înștiințat. Pe viitor, Sala de Primiri Publice monitorizează cercetarea dosarului penal.
2.7 În cazul în care solicitanții doresc, Biroul Public de Recepție poate recomanda un Avocat licențiat de profil pentru susținerea în continuare a materialului în procesul penal.
2.8 Recepția publică din surse de informare deschise și resurse de internet, rețele sociale, poate identifica fapte de fapte penale periculoase din punct de vedere social, manifestări de corupție și să notifice forțele de ordine în scris despre acest lucru. Organe.
III. Programul de lucru al Recepției Publice și comunicarea cu Publicul.
3.1 Recepția publică acceptă cetățeni: luni-vineri de la 10:00 la 17:00.
3.2 În format electronic, apelurile din partea cetățenilor sunt acceptate pe site-ul Asociației (secțiunea Recepție publică).
3.3 Interacțiunea cu resursele informaționale, presa, radioul, televiziunea, publicul și agențiile guvernamentale. Președintele Asociației propune spre aprobare Consiliului Ofițerilor candidatura Reprezentantului Oficial al Recepției Publice din rândul avocaților, jurnaliștilor, politologilor, avocaților, veteranilor agențiilor de aplicare a legii, care pot informa, efectua lucrări explicative și, de asemenea, pot aduce în atenţia activităţilor Recepţiei Publice.